Alla inlägg den 19 april 2014

Av Mjao - 19 april 2014 09:52

Hejsan svejsan i lingonskogen!
Jag borde inte göra annat än ställa mig i skamvrån men dels beror mitt försvinnande på nationella och min dator som just nu är ganska (helt) skruvad... Många av mina skrivbordstangenter är trasiga så det går inte att skriva.
Nu skriver jag på mina föräldrars iPad så om jag lyckas börja skriva igen kanske inläggen kommer med ojämna mellanrum!
På tal om att börja igen, jag vill börja på en ny novell eftersom att jag inte minns allt som hänt i denna novell. Jag tänkte inte igenom hur novellen skulle bli innan så det blev en röra.
Nu vill jag ha eran hjälp med ämne och huvudpersoner! Ge mig förslag så ska vi se om det kan bli en novell sen!
Jag förstår om det inte är många läsare kvar och att ni få som faktiskt har stannat är besvikna men jag försöker.
Mitt liv har varit lite hektiskt med cykelolyckor, födelsedagar och annat men jag hoppas ni förlåter mig <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej du vackra leende!
Jag är en tjej på 13 vårar som är vid namn Molly.
Jag skriver 1D-noveller bara för att men håller inte på med det konstant eftersom att det tar upp en för stor del av min tid. :c
Hoppas ni förstår och tycker om kvaliteten på inläg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur många kapitel vill ni ha av den här novellen?
 30
 40
 50
 60
 70
 80
 90
 100
 fler... o.o

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Andra novellbloggar, värda att läsa ♥


Skapa flashcards